Використання компьютерних технологій на уроках музичного мистецтва. скачать весь http://gimnasium107.ucoz.ua/load/doklad_2006_goda/1-1-0-66 1. Слухання музики.
За допомогою комп’ютера вчитель самостійно формує необхідний музичний матеріал, записує його на диск у потрібній послідовності, як того вимагає хід уроку.
За допомогою комп’ютера вчитель самостійно може відновлювати звучання музичних творів поганої якості звуку, записаних на стареньких платівках, касетах, тощо...
За допомогою комп’ютера вчитель самостійно відшукує в Інтернеті нотні записи будь – якого твору і за бажанням виконує його на своєму улюбленому музичному інструменті, немає можливості зіграти, це може зробити віртуальний симфонічний оркестр.
За допомогою комп’ютера вчитель самостійно робе ремікси не тільки пісень, а і творів класичної музики, розповідаючи дітям про композитора і про те як звучала б його музика в наш час, пропонуючи слухати не тільки оригінальне звучання.
За допомогою комп’ютера вчитель отримує високоякісне, чисте звучання яке насолоджує не тільки слух вчителя, але і дітей.
2. Наочність навчання.
За допомогою комп’ютера вчитель демонструє слайд – шоу на будь – яку тему уроку. Безліч фотографій можливо знайти і на ринку і в Інтернеті.
За допомогою комп’ютера вчитель використовує ресурси електронних енциклопедій, які пропонують не лише фото, але і відео матеріали.
За допомогою комп’ютера вчитель подорожує з дітьми, наприклад, по світовим оперним сценам.
За допомогою комп’ютера вчитель переглядає у прямому ефірі балет чи оперу, чи виступ зірки світової величі. Наприклад демонстрація з Гранд Опера “Собору Паризької Богоматері”, та записує до власної фонотеки.
За допомогою комп’ютера вчитель переглядає з дітьми мультфільми створені за сюжетами опер чи які зроблені з використанням шедеврів класичної музики, наприклад “Чарівна флей-та”, “Лускунчик”...
За допомогою комп’ютера вчитель самостійно розробляє тестові, інтерактивні завдання за готовими шаблонами.
За допомогою комп’ютера усім відома гра “Пазили”(з розрізаних фрагментів складається ціле ) робиться по шаблонам до любої теми, любої складності, з любих ілюстрацій.
3. Музична творчість.
За допомогою комп’ютера діти самостійно складають твори сучасної музики з готових наборів – шаблонів різних груп інструментів.
За допомогою комп’ютера діти створюють акомпанемент до своїх віршованих творів.
За допомогою комп’ютера діти створюють свої власні відео - кліпи.
За допомогою комп’ютера діти всебічно допомагають вчителю музики у поповненні фонотеки, відео - колекцій, фотогалереї...
За допомогою комп’ютера діти створюють власні ремікси, готують дискотеки.
4. Гра на музичних інструментах.
За допомогою комп’ютера ритмічні вправи стають реальною грою на реальних ударних інструментах.
За допомогою комп’ютера гра на музичних інструментах стає доступніше. Можливо не тільки грати свою мелодію але і повторювати за комп’ютером з підсвіткою клавіш, або струн.
За допомогою комп’ютера фортепіанна клавіатура може звучати як будь – який інструмент симфонічного оркестру.
За допомогою комп’ютера дитина грає на фортепіано користуючись лише клавіатурою.
5. Види діяльності.
За допомогою комп’ютера вчитель самостійно на уроці проводе гру “Карооке у класі”.
За допомогою комп’ютера вчитель організовує гру “Вгадай мелодію”.
За допомогою комп’ютера вчитель створює і проводе гру “Впізнай пісню лише по вступу”.
За допомогою комп’ютера вчитель самостійно готує гру “Пісня навпаки”.
За допомогою комп’ютера вчитель оголошує конкурс на “Найкраще звучаще обличчя”.
За допомогою комп’ютера вчитель записує фразу пісні і пропонує послухати навпаки, потім – виконати, потім – записати і прокрутити навпаки до оригінального виконання – впізнати фразу можливо?
6. Інтерактивні музичні ігри.
“Криве дзеркало”, дітям пропонується оригінал класичного твору, прослухавши який дитина опиняється у кімнаті з 8 дзеркалами, наводячи курсор на дзеркало, воно починає звучати, але не так, як треба. Відгадай оригінал!
“Падаючі інструменти”, гра тетріс, закріплює знання основних груп інструментів симфонічного оркестру.
“Симфонічний оркестр”, дитина баче перед собою 20 інструментів симфонічного оркестру, грає один з них треба відгадати який?
“Сам собі композитор”, квартет виконує п’єсу, запам’ятовуємо звучання, пропонується 8 музичних інструментів, кожен із своєю мелодією, збери оригінальний квартет.
“Я музикант”, на металофоні звучить нота, запам’ятай, повтори! Звучить декілька нот – повтори! Звучить фраза – повтори! Звучить мелодія – повтори!
“Музичні карти”, кожній з 10 карт відповідає музичний інструмент зі своєю мелодією, перевертаючи карти треба знайти пару, причому перевернутими можуть бути лише 2 карти.
Розвиває увагу, слух, зорову пам’ять.
“Музичний слідопит”. Завдання - знайти оригінал!
7. Проектна методика.