Пятница, 20.04.2018, 14:34
Приветствую Вас Гость | RSS
Василенко Эдуард Васильевич
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » ДЛЯ ВАС ПРЕПОДАВАТЕЛИ » Не много из личного опыта » Доклад 2006 года (Доклад 2006 года)
Доклад 2006 года
gimnasium107Дата: Вторник, 30.11.2010, 19:18 | Сообщение # 1
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 211
Статус: Offline
Використання компьютерних технологій на уроках музичного мистецтва. скачать весь http://gimnasium107.ucoz.ua/load/doklad_2006_goda/1-1-0-66

1. Слухання музики.

 За допомогою комп’ютера вчитель самостійно формує необхідний музичний матеріал, записує його на диск у потрібній послідовності, як того вимагає хід уроку.
 За допомогою комп’ютера вчитель самостійно може відновлювати звучання музичних творів поганої якості звуку, записаних на стареньких платівках, касетах, тощо...
 За допомогою комп’ютера вчитель самостійно відшукує в Інтернеті нотні записи будь – якого твору і за бажанням виконує його на своєму улюбленому музичному інструменті, немає можливості зіграти, це може зробити віртуальний симфонічний оркестр.
 За допомогою комп’ютера вчитель самостійно робе ремікси не тільки пісень, а і творів класичної музики, розповідаючи дітям про композитора і про те як звучала б його музика в наш час, пропонуючи слухати не тільки оригінальне звучання.
 За допомогою комп’ютера вчитель отримує високоякісне, чисте звучання яке насолоджує не тільки слух вчителя, але і дітей.

2. Наочність навчання.

 За допомогою комп’ютера вчитель демонструє слайд – шоу на будь – яку тему уроку. Безліч фотографій можливо знайти і на ринку і в Інтернеті.
 За допомогою комп’ютера вчитель використовує ресурси електронних енциклопедій, які пропонують не лише фото, але і відео матеріали.
 За допомогою комп’ютера вчитель подорожує з дітьми, наприклад, по світовим оперним сценам.
 За допомогою комп’ютера вчитель переглядає у прямому ефірі балет чи оперу, чи виступ зірки світової величі. Наприклад демонстрація з Гранд Опера “Собору Паризької Богоматері”, та записує до власної фонотеки.
 За допомогою комп’ютера вчитель переглядає з дітьми мультфільми створені за сюжетами опер чи які зроблені з використанням шедеврів класичної музики, наприклад “Чарівна флей-та”, “Лускунчик”...
 За допомогою комп’ютера вчитель самостійно розробляє тестові, інтерактивні завдання за готовими шаблонами.
 За допомогою комп’ютера усім відома гра “Пазили”(з розрізаних фрагментів складається ціле ) робиться по шаблонам до любої теми, любої складності, з любих ілюстрацій.

3. Музична творчість.

 За допомогою комп’ютера діти самостійно складають твори сучасної музики з готових наборів – шаблонів різних груп інструментів.
 За допомогою комп’ютера діти створюють акомпанемент до своїх віршованих творів.
 За допомогою комп’ютера діти створюють свої власні відео - кліпи.
 За допомогою комп’ютера діти всебічно допомагають вчителю музики у поповненні фонотеки, відео - колекцій, фотогалереї...
 За допомогою комп’ютера діти створюють власні ремікси, готують дискотеки.

4. Гра на музичних інструментах.

 За допомогою комп’ютера ритмічні вправи стають реальною грою на реальних ударних інструментах.
 За допомогою комп’ютера гра на музичних інструментах стає доступніше. Можливо не тільки грати свою мелодію але і повторювати за комп’ютером з підсвіткою клавіш, або струн.
 За допомогою комп’ютера фортепіанна клавіатура може звучати як будь – який інструмент симфонічного оркестру.
 За допомогою комп’ютера дитина грає на фортепіано користуючись лише клавіатурою.

5. Види діяльності.

 За допомогою комп’ютера вчитель самостійно на уроці проводе гру “Карооке у класі”.
 За допомогою комп’ютера вчитель організовує гру “Вгадай мелодію”.
 За допомогою комп’ютера вчитель створює і проводе гру “Впізнай пісню лише по вступу”.
 За допомогою комп’ютера вчитель самостійно готує гру “Пісня навпаки”.
 За допомогою комп’ютера вчитель оголошує конкурс на “Найкраще звучаще обличчя”.
 За допомогою комп’ютера вчитель записує фразу пісні і пропонує послухати навпаки, потім – виконати, потім – записати і прокрутити навпаки до оригінального виконання – впізнати фразу можливо?

6. Інтерактивні музичні ігри.

 “Криве дзеркало”, дітям пропонується оригінал класичного твору, прослухавши який дитина опиняється у кімнаті з 8 дзеркалами, наводячи курсор на дзеркало, воно починає звучати, але не так, як треба. Відгадай оригінал!
 “Падаючі інструменти”, гра тетріс, закріплює знання основних груп інструментів симфонічного оркестру.
 “Симфонічний оркестр”, дитина баче перед собою 20 інструментів симфонічного оркестру, грає один з них треба відгадати який?
 “Сам собі композитор”, квартет виконує п’єсу, запам’ятовуємо звучання, пропонується 8 музичних інструментів, кожен із своєю мелодією, збери оригінальний квартет.
 “Я музикант”, на металофоні звучить нота, запам’ятай, повтори! Звучить декілька нот – повтори! Звучить фраза – повтори! Звучить мелодія – повтори!
 “Музичні карти”, кожній з 10 карт відповідає музичний інструмент зі своєю мелодією, перевертаючи карти треба знайти пару, причому перевернутими можуть бути лише 2 карти.
Розвиває увагу, слух, зорову пам’ять.
 “Музичний слідопит”. Завдання - знайти оригінал!

7. Проектна методика.

 
Форум » ДЛЯ ВАС ПРЕПОДАВАТЕЛИ » Не много из личного опыта » Доклад 2006 года (Доклад 2006 года)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Форма входа
Друзья сайта
Статистика
Мини-чат

Copyright MyCorp © 2018
Бесплатный хостинг uCoz